Tuesday, October 13, 2009

pagi selase~

exactly 0745 waktu mesia aku da mgun...hehe.xdela awl sgt pon.mgun2 trus trun bawah..check2 ape yg patut..pasang ape yang patut..hehe.then, nek atas balek..haha...tros on9..bkan nak g mandi ke hape..(ape na jadi gn ko ni nas oii)..da update fesbuk..men game jap..tron bwh balek..usya adek kat bawah wtper..cian dy xsehat...demam+batok...gan ade ulser lg..da xg taska bdak 2...aku plak nk kne jge... *sigh*..dy ni byk krenah sket..bg arahan je tau...buat keje sket xnak LANSUNG!!!!!!!!!!!!!! ni y aku agk tensi gn dy ni...bsepah rumah sgale gn bebarang menan dy tu..puas le aku suson tiap pagi..kalo dy tolong sket2 xdela aku ksa sgt na jge..ni dy lagi xmembantu..hadoii.saket jiwe gua..satu lagi hari untuk aku perhabiskan...huhuuu~
astalabista!!!

-cik suha comell-

No comments: