Thursday, May 28, 2009

hakikat nyer?

cuti skola (i mean cuti sem) da nak bis.ouuh tidak.its not fair!org len sume cuti lame2.apsal kte (i mean dak2 uia) cuti msti kejap je?xbest la cni.skola (i mean btol2 skola la bkan mne2 ipta or ipts) pon bru nak stat cuti.haishhh.melepas nak balek kampong bsame2 famili. (T_T) .sedey tau ni. rezat slip still kne tahan. ape maksud nyer sume ini?oouhh tidak!!btape seronok nye melepak,walaupun stakat diruma.hakikatnyer,cuti skola ku (i mean cuti sem la) da nak habis.bler2 pikir2 balik,kalo asik duk ruma je,lme2 nt lembap plak otak aku ni nt.haha (bkan mmg ke?)sem pasni 6 subjek plak.haish da la kasi 3core kos skali gus.tambah gan fim.plus lab2 lagi.seb bek aku ske lab.tp xtau la lab chem ni best ke x. (asik2 lab) . busan la.haha.yeke busan?? (masih mjd tande soal).cne agk nye nex sem nt?aku rase kompem bz,haha.yelar,skali 6 subjeks.wooo,gler kentang.haha.habes la aku,kne korban kan mase bergumbira.xper2,slagi ade pmbakar smgt,iAllah aku buley buat.xkesa la t0mahan2 y dterime dr "someone" yang olways xpuas ati dgn pncapaian akuh.aku akan buktikan!!haha (semangat plak tetibe) .pape pown,kpade kengkawan + rumate2 ku y lme xjmpe. slamat kembali ke sekolah (i mean campus,ogey?)hahaha.

tutup pen~10.54pm

1 comment:

Khairul Azkar said...

knpe?
ntah la..
2 kwn2 aku..
ko xfollow aku ke?